Tentang SAYA :)

My photo
Ramadhan Hafiz Iqmal bin Shahriman , nama yg telah diberikan kepada saya oleh kedua-dua ibu bapa saya :)

Followers dunia akhirat :D

Latihan Kawad Kaki (GO) Peringkat Negeri Selangor :)

Woww ! lamanya tak update blog. mesti nadiah tertunggu-tunggu post yang terbaru. HAHA. fuhh ! penatnyaa latihan kawad. nak kena hafal step lah , itulah , inilah. boleh pengsan dibuatnya. Tapi nak buat camne , kawad peringkat negeri kali terakhir untuk tahun ni , kena lah masok. kalau tak masok , rugi pulak kan. dahlah ramai tarik diri untuk kawad kali ni. sumpah stress. aku ingat daerah PJ nak tarik diri coz tak cukop orang , tapi Tuan Muazis suroh carik budak-2 yang lain untuk ganti yang tarik diri. ape lagi , bukan main semangatlah nak carik budak. bila nak carik orang tu , HAMPEH SUME JUNIOR AKU ! 2 orang je form 2 yang datang latihan kadet polis sekolah dan yang lain sume budak form 1. Aku dapat bawak sorg jer budak BB. tapi takpe , skrang dah cukop untuk buat latihan. dah mula ajar kawad formasi dah pon. doakan daerah PJ menang yaa guys !