Tentang SAYA :)

My photo
Ramadhan Hafiz Iqmal bin Shahriman , nama yg telah diberikan kepada saya oleh kedua-dua ibu bapa saya :)

Followers dunia akhirat :D

Kenduri Kahwin Anak Cik Hamaluddin ! :D

walaowehh ! aku overnight mlm tadi , sebab kena jage pelamin . HAHAHA ! sekarang ni baru kali ke-2 aku overnight . yelahh , mak mana kasi keluar malam . anak mak lah katakan :P . sampai pukol 7 kitaorg overnight . barulah kitaorg balik . lepas dah balik , mandi and terus tido ! tengah sedap mimpi-2 yang indah , tiba-2 bapak aku kejut ! TERKEZUITT DEN ! rupa-2nya aku tusyen hari ni . pulok ! terpakse pergi tusyen dengan berat hati . tapi nk buat macammane , nak lulus PMR kan ? kena lah pergi tusyen . balik je dari tusyen , ape lagi , pelahap lahh makanan dekat kenduri tu . 2 kali aku tambah . tapi mmg the best lah tadi . ade 1 BERITA GUMBIRA ! (buat aku je) . MAK and ABAH balik kampunggg ! :) yeppeyyyy ! mmg freedom lah aku hari ni :) tapi folio tak siap ! DAH LAH , MALAS NAK CERITA PANJANG-2 , KALAU CERITA KANG SAMPAI LUSA PON TAK HABIS :) SAWADIKAPPPP ! BAITONG ! :D